Digital Signage
Wat is Digital Signage?
Digital Signage ofwel narrowcasting is een vorm van elektronische weergave die wordt gebruikt voor reclame, informatie en amusement. Het wordt gebruikt om producten en diensten bij klanten te promoten.
Narrowcasting kan in elke zakelijke omgeving worden gebruikt, inclusief winkels, restaurants, banken, luchthavens, ziekenhuizen, hotels, universiteiten en expositiecentra. Het kan worden gebruikt om reclameboodschappen, menu’s, aankondigingen en andere inhoud weer te geven die klanten helpt hun aandacht te trekken.
Narrowcasting kan op verschillende manieren worden gebruikt om een bedrijf of product te promoten. Hier zijn enkele van de meest effectieve manieren om narrowcasting te gebruiken voor promotie:
1. Promotievideo’s weergeven: Promotievideo’s kunnen een geweldige manier zijn om klanten binnen te halen en hen een kijkje te geven in wat uw bedrijf te bieden heeft. U kunt digitale schermen gebruiken om een reeks promotievideo’s weer te geven waarin speciale aanbiedingen, nieuwe producten of services worden uitgelicht.
2. Maak in het oog springende displays: u kunt digital signage gebruiken om een in het oog springend display te creƫren dat klanten naar binnen trekt. Dit kan een roterende reeks afbeeldingen, tekst of videoclips zijn die uw product of diensten laten zien. U kunt digital signage ook gebruiken om getuigenissen of succesverhalen van klanten te laten zien, waardoor klanten een realistisch voorbeeld krijgen van hoe ze kunnen profiteren van uw product of dienst.
3. Speciale aanbiedingen: speciale aanbiedingen kunnen een geweldige manier zijn om klanten aan te trekken en enthousiast te maken voor uw product of dienst. U kunt digital signage gebruiken om te pronken met speciale aanbiedingen, kortingen of promoties die momenteel beschikbaar zijn.
Voorbeelden
Dit zijn enkele concrete voorbeelden waarom u digitale schermen kan inzetten in uw bedrijf. De beelden worden steeds afgestemd op maat van uw wensen. Veelal wordt de voorkeur gegeven om met eigen productfoto’s of promotiefilmpjes te werken. Wij bieden meestal een totaalconcept aan.
Suggestiebieren
Deze layout is ter vervanging / aanvulling van een bestaand krijtbord. Het voordeel is dat er meer informatie kan meegegeven worden op een relatief kleine oppervlakte. En het ziet er nog eens zeer aantrekkelijk uit. Toch?
Deze video is opgenomen terwijl de eigenaar zelf aan het tappen was.
De teksten zijn zeer simpel aan te passen. Door midden van een online database.
Lekker tasje koffie
Dit is een zeer mooi voorbeeld van een statische slide. Er is wat animatie in aangebracht om het aanrekkelijker te maken. Verder betreft dit een filmpje dat op eender moment ingepland kan worden.
Dagprogramma
Dit is een voorbeeld van een dagprogramma voor Pakawi Park. Ook hier zit een database achter. Hier wordt vooral rekening gehouden met de huidige dag van de week en tussen welke datums, welk programma zal plaatsvinden. Dit maakt het mogelijk om alles op voorhand al te gaan klaarzetten. Het systeem doet de rest.
Opvallend op de foto is vooral de mascotte van het park.
Extra’s
Tonen van specifieke schermbeelden
Een andere mogelijkheid is dat we bepaalde schermbeelden kunnen activeren of deactiveren. Denk bijvoorbeeld aan een suggestiemenu. Zoals mosselen wanneer het seizoen daar is en er voorraad is. Of een mededeling die enkel dient te gebeuren op specifieke momenten. Bijvoorbeeld wanneer een zaal gereserveerd is.
Dit kan via een simpele druk op de knop. Wij doen al het werk achter de schermen zodat U zich kan focussen op uw zaak.